 
                         
                         
                         
                    
    1. SMLUVNÍ VZTAH
    Smluvní vztah mezi CA SUSANNA VIAGGI (dále jen CA) a jednotlivci nebo organizacemi jako klienty CA se řídí ustanoveními Občanského zákoníku a je upraven těmito všeobecnými podmínkami
    2. PŘIHLÁŠENÍ A POTVRZENÍ ÚČASTI
    K uzavření smluvního vztahu mezi zákazníkem a CA dochází zasláním řádně vyplněné přihlášky do CA. U osob mladších 18 let je zapotřebí souhlasu jejich zákonného zástupce. Přihláška platí i pro všechny další osoby na ní uvedené. Za smluvní závazky dalších přihlášených osob ručí objednavatel jako za své vlastní.
    3. ÚHRADA APARTMÁ
    CA vyžaduje zaplacení zálohy za apartmá zároveň s odevzdáním závazné přihlášky. Zákazník dostane od CA Stvrzenku o zaplacení, Voucher a další potřebné pokyny po zaplacení celé částky.
    4. ZRUŠENÍ ZE STRANY ZÁKAZNÍKA
    Zákazník  má  právo  kdykoliv  odstoupit  od  smlouvy.  Smluvní  vztah je zrušen ke dni, kdy zákazník vyplní formulář  Storno  účasti  a  zašle ho do  CA. Pokud  je  zrušení  smluvního  vztahu  zasláno  písemným sdělením, je vztah zrušen ke dni, kdy CA bylo doručeno písemné oznámení  zákazníka  formou doporučeného dopisu. Storno poplatky účtuje CA ve výši
| Stornováno | Poplatek | 
|---|---|
| 46 a více dní před termínem | 200,- Kč za osobu | 
| 45 až 35 dnů před termínem | 30% z ceny apartmánu | 
| 34 až 10 dnů před termínem | 50% z ceny apartmánu | 
| 9 až 0 dnů před termínem | 100% z ceny apartmánu | 
V případě, že zákazník za sebe sjedná náhradníka, nebudou účtovány žádné storno poplatky. Za změnu rezervace jako je prodloužení či zkrácení doby pobytu, změna termínu nebo změna ubytovací kapacity, kterou provede zákazník do 30 dnů před termínem, zaplatí paušální poplatek 100,- Kč/os.
    5. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
    Vyplněním a podpisem příslušné kolonky v Závazné přihlášce zákazník bere na
    vědomí a souhlasí se Všeobecnými podmínkami.